The 5-Second Trick For نحوه خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

قبل از شروع به معامله و خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری لازم است تا اقدام به انتخاب و ایجاد یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای نگهداری بیت کوین های خود کنند .

معاملات این مارکت دارای ۲۵ درصد تخفیف در کارمزدها هستند.

۱۰ دانشگاه که جهت پرداخت هزینه‌های تحصیلی ارز دیجیتال قبول می‌کنند

آموزش استخراج آموزش سهام‌گذاری دانشنامه استخراج بررسی ابزارهای استخراج ماشین حساب استخراج بررسی

به عنوان مثال در صرافی کوینکس، پس از آنکه حساب خود را شارژ کردید، (یعنی تتر یا هر ارز دیگری را به آن انتقال دادید) می‌توانید با جستجوی ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید اقدام به خرید کنید.

با کارت‌های اعتباری بین‌المللی (مانند مسترکارت و ویزا)، پی‌پل، وبمانی، پرفکت ‌مانی، ارزهای دیجیتال دیگر (مانند تتر یا اتر) و … می‌توان از صرافی‌های خارجی هم بیت کوین خریداری کرد.

کلید پشتیبانی را حتماً در یک جای امن و خارج از گوشی تلفن همراه خود یادداشت کنید.

در صفحه معاملات ریپل و بیت کوین می‌توانیم با استفاده از بیت کوین ریپل بخریم و یا در ازای بیت کوین ریپل‌هایمان را بفروشیم. به‌طور کلی صفحه معاملات در بایننس به شکل زیر است:

مانند طلا که می‌‌توانید چند گرم از آن را خریداری کنید، بیت کوین هم تا هشت واحد اعشار قابل‌تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین یا حتی به‌اندازه ۵۰۰ هزار تومان بیت کوین بخرید.

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود.

در صورت رخ‌دادن هرگونه کلاهبرداری، هک و یا عدم وفای به عهد در فضای ارزهای دیجیتال، شخص می‌تواند شکایت رسمی ارائه دهد و دادگاه به آن رسیدگی خواهد کرد.

البته فعالیت در بازارهای مالی و علی‌الخصوص بازار ارزهای دیجیتال به خرید و فروش ختم نمی‌شود، بلکه بهتر است شما با شرکت در یک کلاس آموزش ارز دیجیتال چه به اموزش خرید و فروش ارز دیجیتال صورت حضوری و یا آنلاین اطلاعات خود را در خصوص ماهیت ارزهای دیجیتال، تحلیل نمودارهای قیمتی و دیگر موارد بالا ببرید تا خود به این مهارت برسید که کدام رمزارز را در چه زمانی و با چه قیمتی بخرید و در چه زمانی به فروش برسانید.

امکان رفتن به صفحه معاملات ارزهای دیجیتال دیگر در این بخش فراهم است.

پس از ساخت حساب، فعال‌سازی ورود دو مرحله‌ای و شارژ حساب خود با استفاده از یک ارز دیجیتال، حالا نوبت به ترید یا همان معامله ارزهای دیجیتال می‌رسد.

Report this wiki page